Mandrake mediamanager - instalacni media jako iso obrazy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 8 16:10:44 CEST 2004

Zdravim,

Nevite jestli (a pripadne jak) je mozne urcit v media manageru (MDK10.1)
ze ma jako jednotliva instalacni CD hledat/pouzivat jejich iso obrazy
na disku ?

Pochopil jsem ze by nemel byt problem kdybych ty soubory z CD vykopiroval
do adresare/adresaru a pak zadal cestu k souborum hdlist*, ale dokazal by
mediamanager pracovat s iso image tech CDcek ?