milter-spamc & výpadek SpamAssassina

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Říjen 8 19:13:08 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Zdravím,
>
> 	řeším následující problém. Dříve jsem použival milter-spamd,
> který občas padal (později více, proto jsem ho opustil). V posledních
> měsících používám milter-spamc (padá sice taky, ale existuje na něj
> solidní keep-alive:->), který má i lepší konfigurační volby. Včera mne
> však vypekl.

Na oba programy jsem se kdysi dival (ale nejak se mi tenkrat nezdala
jejich licence nebo co), tak jsem nakonec skoncil u spamass-milteru.
Me funguje dobre, ale nekteri lide s nim pry maji priblemy.

> 	Odporoučel se spamd proces a tudíž nebyl schopen se připojit na
> socket. Chci se zeptat, zda-li je nějaká cesta, jak v tu chvíli mail
> nedoručit a skončit ve stavu Try again later, tak jak jsem byl zvyklý...
> - měl jsem za to, že by se měl takto chovat, leč našel jsem ve schránce
> maily (spamy), a když jsem pátral po příčině, našel jsem v LOGu jen

Jak mate udelanou definici milteru v sendmail.mc? Konkretne flag "F"?

Ten by mel ovlivnovat chovani sendmailu v pripadku selhani milteru.

A nebo je to tak, ze z pohledu sendmailu je milter-spamc
"funkcni" a tudiz posta putuje dal, i kdyz ma
milter-spamc zasadni problem se spojenim na spamd?
To by pak byla opravdu chyba v milter-spamc.

Petr