KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Říjen 8 16:18:37 CEST 2004

On Fri, Oct 08, 2004 at 04:06:24PM +0200, Luděk Kolář wrote:

> Název Mandrakelinux je trademarkovaný a dokument, který JEDINÝ popisuje, jak s
> produkty firmy MandrakeSoft nakládat je na url
> http://www.mandrakesoft.com/company/licenseFAQ

> v a něm se praví:

  A také se v něm praví ...

9. Can I distribute the modifications I performed on the Download Products of
   Mandrakelinux?

You may not redistribute a modified version of Mandrakesoft Download products
unless all registered trademarks, brands, names and logos referring to
Mandrakesoft are removed. This includes, for instance, the use of the word
"Mandrakelinux", "Mandrakesoft", the Mandrakelinux and Mandrakesoft logos.
This is required to protect Mandrakesoft's intellectual property rights and to
avoid creating confusion for our clients.

  ... takže váš produkt "Mandrakelinux 10.0 OE DVD" jaksi distribuovat
nemůžete, protože nikde není volně k dispozici.

  Podle tohoto FAQ můžete distribuovat pouze stažené ISO obrazy, které nesmíte
měnit - do změny samozřejmě patří aktualizace balíčků, atd.

> takže naprosto korektní IMO bude, pokud na stránce DVDLinux.cz bude český
> překlad tohoto dovětku, což neprodleně učiním.

  Nebude, protože vy jste si vytvořil vlastní produkt, který Mandrakesoft
nikdy nevydal, takže musíte odstranit všechno co se Mandrakesoftu, resp.
Mandrakelinuxu týká.

  Jediný oficiální, downloadovatelný produkt je ...

Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD1.i586.iso
Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD2.i586.iso
Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD3.i586.iso
Mandrakelinux10.0-Official-Download.md5.asc

  ... což se dost značně liší od toho co prodáváte vy.

  Jak jsem ale několikrát psal, čekám na odpověď od toho nejpovolanějšího.
A vám doporučuji číst dokument/FAQ až do konce než se tím začnete ohánět.

--
Robert Vojta