mapy pro linux

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Říjen 10 16:25:03 CEST 2004

DO> Ja jsem si koupil mapfactor navigator. Myslim, ze kdyby se panove
DO> naucili slusne podekovat za chybu nalezenou po hodine stracovani,
DO> misto toho, aby na dva radky odpovedeli, ze nezaregistrovanym
DO> uzivatelu se neposkytuje technicka podpora, mozna bych je mohl i
DO> doporucit.

To  nevypada  spatne,  ba  dokonce to vypada vyborne, ale bohuzel maji
jenom  RPM  balicky  pro  Fedoru/Suse/Mandrake  a  ja pouzivam Gentoo.
Gentoo sice ma nastroje pro instalaci binarnich balicku rpm, ale zatim
jsem si s tim moc nehral (ale pry to funguje), takze to asi bude chtit
trochu  konzultace  z  jejich  strany  (ale jak jsem pochopil z vaseho
mailu tak komunikace nic moc).

Co  se  mi  libi  je  primo  bundle  s  GPS  modulem,  coz  je pri mem
orientacnim (ne)smyslu velke plus.

T.V.