mapy pro linux

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 11 01:08:39 CEST 2004

Dne Sun, Oct 10, 2004 at 04:25:03PM +0200, Dracula007 napsal:

> To  nevypada  spatne,  ba  dokonce to vypada vyborne, ale bohuzel maji
> jenom  RPM  balicky  pro  Fedoru/Suse/Mandrake  a  ja pouzivam Gentoo.
> Gentoo sice ma nastroje pro instalaci binarnich balicku rpm, ale zatim
> jsem si s tim moc nehral (ale pry to funguje), takze to asi bude chtit
> trochu  konzultace  z  jejich  strany  (ale jak jsem pochopil z vaseho
> mailu tak komunikace nic moc).

Komunikace mozna funguje, ale ja z principu odmitam u software zakoupeneho
na fakturu s platnym licencnim cislem pristoupit na to, ze mi poskytnou
podporu az po vyplneni nejakeho blbeho dotazniku pro jejich marketingove
oddeleni. A oni se zase tvari, ze dokud to neudelam, tak je chyby
nezajimaji.

S tim gentoo bych byl opatrnej, protoze treba u suse je to pro suse 9.1 a na
9.0 to sice nema nejmensi problem ze by to nevidelo nejakou knihovnu, ale
presto kazde spusteni skonci drive nebo pozdeji (cca do 5 minut) takle:

starting mapFactor Navigator...
DMP maggie started ver=4.0.3, qt=3.3.2
configSet=/home/dan/.mpfc_navigator/mapfactor_linux.reg:mpfcNavigator
build=release platform=linux
/usr/bin/mpfcNavigator: line 49:  6894 Neoprávněný přístup do paměti
(SIGSEGV)               /usr/bin/mpfcNavigator-bin
-configset=$HOME_CONFIG/mapfactor_linux.reg:mpfcNavigator

Kdezto na 9.1 to kupodivu spadne jen jednou za cas.

> Co  se  mi  libi  je  primo  bundle  s  GPS  modulem,  coz  je pri mem
> orientacnim (ne)smyslu velke plus.

Navigovali jsme se s tim po nemecku cestou na OOoCon a uzili jsme si spoustu
srandy, treba kdyz nas to na sestiproude dalnici upozornilo, ze mame jet
ihned vpravo, ale my jsme jaksi byli v levem pruhu a navic nez navigator
stacil prikaz predat ridici, tak uz byla odbocka nekde na urovni zadnich
dveri.

V zasade je to dobrej soft, pady se vychytaji, nakonec je to par mesicu co
dokoncili portaci na linux. Na win32 je to hodne nadprumerny software.

zdravim
dan