Zamrzne memtest86 VYRIESENE

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 11 01:02:34 CEST 2004

> No takze X-ka mrznu dalej ale memtest uz prejde v pohode.
> kedze v BIOSE sa toho vela nastavit neda tak som skusil upgradovat
> BIOS a memtest facha ako ma.
> Ale ak by vedel niekto preco mozu mrznut tie X tak nech poradi.
> A inak cez ssh sa ide prihlasit.
No kdyz jste vyresil Memtest, tak ted bych podezrival grafickou kartu (HW).
Neprehriva se nahodou? Pokud mate moznost, dejte tam nejakou jinou, ne tak
moc nadupanou (treba jen 32MB). Pokud to s ni pobezi a s tou vasi ne, tak
jeste muze byt problem s napajenim te grafiky. Ma napajeni z AGP nebo ma
samostatny napajeci konektor (jako na CDROM treba)?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz