Zamrzne memtest86

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Pondělí Říjen 11 07:25:49 CEST 2004

.Martin Mancuska wrote:
> Dobry
> Stava sa my ze my niekedy zamrznu X-ka. Nejde vobec nic ani prepnut sa
> do inej konzoly.

I mne, jen se hyba sipecka od mysi, ale nereaguje ani na
klikani ani na klavesy.

> Po prihlaseni sa cez ssh zaberaju 99% cinnusti CPU.

Vubec me to pro zmenu nenecha prihlasit odvedle.

> Skusal som memtest86 ale ten zamrzne tiez.

Ten je v pohode, dokonce i Widle, pokud bezi na stejnem stroji.

> Skusal som SUSE 9.1, Debian Sarge, Suse 9.2 a to iste na vsetkych.

U mne na SuSE 9.0 i na Sackware 9.1, takze to je asi HW
zalezitost (vse na stejnem PC).

> Mam takychto PC viac s tou istou konfiguraciou a ten memtest mrzne na
> vsetkych takze chybu hardwaru nepredpokladam.
> Neviete co by to mohlo byt ?

Myslel jsem si -- a nektere veci tomu nasvedcovaly (nejake
logy), ze za to muze nejaky capisuite (neco na faxovani).
Tak jsem to zakazal (nepotrebuji to, nejak se mi to tam
kdysi vloudilo pri instalaci) a zdalo se, ze je pokoj. Bylo
to ale klamne a zrejme to s tim nemelo souvislost.

Protoze kolega resil problem nahodneho vytuhavani WinXP a
spravila to vymena graficke karty, napadla me moznost
prehrivani taky. Nasvedcuje tomu i to, ze pocitac nejde
nejakou chvili znovu zapnout. Jakoby cekal, az vystydne. Ale
mozna je to blbost...

> Dakujem
> Maky

Pohoda, hezky den

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.