KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Říjen 11 07:45:53 CEST 2004

On Thu, 7 Oct 2004 07:43:37 GMT, Libor Chocholaty <chocholaty na cncz.cz> wrote:

>  Chtel bych se zeptat, zda ten trademark plati i v CR? Celosvetove
>  ochrane se by default tesi jen vseobecne zname znacky (jako je Coca
>  Cola, Ford, a pod.). Pokud neni Fedora Core registrovana v CR, pak by
>  bylo zajimave, jak by se k tomu postavily ceske soudy. :)

	...a neni to cele nahodou tak, ze Red Hat prejmenoval svoje
desktopove distro na Fedoru prave proto, aby se to dalo volne sirit pod
nazvem "Fedora", ktery neni nikde trademarkovany? Pokud mi tuto mou
ideu nekdo vyvrati, tak jste mi pekne zkazili den a pohled na filosofii
teto distribuce (co se volneho sireni tyka). IMHO staci (spis ze slusnosti)
nazvat vyse uvedeny produkt treba "Fedora +" a vesele ho modifikovany
prodavat/sirit.

	SUSE a MDK jsou samozrejme jiny pripad, tam by se ty trademarky
mely dodrzovat uz aspon ze slusnosti, pokud u nas nejsou taky oficialni.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860