KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Říjen 11 09:51:59 CEST 2004

On Monday 11 of October 2004 07:45, Vasek Stodulka wrote:
> 	...a neni to cele nahodou tak, ze Red Hat prejmenoval svoje
> desktopove distro na Fedoru prave proto, aby se to dalo volne sirit pod
> nazvem "Fedora", ktery neni nikde trademarkovany? Pokud mi tuto mou
> ideu nekdo vyvrati, tak jste mi pekne zkazili den a pohled na filosofii
> teto distribuce (co se volneho sireni tyka). IMHO staci (spis ze slusnosti)
> nazvat vyse uvedeny produkt treba "Fedora +" a vesele ho modifikovany
> prodavat/sirit.

ja Vam ten den skutecne zkazim: zacnete na
http://fedora.redhat.com/about/name.html a po precteni prvniho odstavce
kliknete na http://fedora.redhat.com/about/trademarks/ .

A kdybyste to nechtel cist cele (coz Vam doporucuji), tak si prectete alespon
http://fedora.redhat.com/about/trademarks/guidelines/page5.html , kde se
dozvite, proc je Vas nazor nespravny.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu