Doporucte ADSL modem...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Říjen 11 08:34:35 CEST 2004

Zdravim,

On Sun, Oct 10, 2004 at 07:10:57PM +0200, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Saturday 09 October 2004 12:52 Matus UHLAR - fantomas napísal:

> Lebo dotycny chcel nieco s eth rozhranim.

ano, na tom pocitaci nejsou USB porty...

Nasel jsem ADSL HOWTO a ziskal jsem z nej dojem, ze by melo jit
ten router/modem nastavit do rezimu bridge a pouzit PPPoE
a nasledne pak NAT delat na Linuxu? Je tento muj dojem spravny?

(Ostatne NAT netreba, sit je nyni nastavena tak, ze routing mezi
insternetem a vnitrni siti neni zapnut a vse jde pres proxy)

V ADSL HOWTO jsem se dale docetl, ze existuji ruzne protokoly
a ze kazdy poskytovatel muze pouzit jiny (PPPoA, PPPoE...) Mate
nekdo, prosim, zkusenosti s GTS?

> --
> Lubor Kacian
> kacian-at-kacian-dot-sk