Doporucte ADSL modem...

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Říjen 11 14:46:38 CEST 2004

Hello Jan,

Monday, October 11, 2004, 8:34:35 AM, you wrote:

JM> Nasel jsem ADSL HOWTO a ziskal jsem z nej dojem, ze by melo jit
JM> ten router/modem nastavit do rezimu bridge a pouzit PPPoE
JM> a nasledne pak NAT delat na Linuxu? Je tento muj dojem spravny?
Ano, je to spravne. V principe je to jednoduche nakonfigurovat,
pouzivam pre mandrake balicek rp-pppoe a adsl.

JM> (Ostatne NAT netreba, sit je nyni nastavena tak, ze routing mezi
JM> insternetem a vnitrni siti neni zapnut a vse jde pres proxy)

JM> V ADSL HOWTO jsem se dale docetl, ze existuji ruzne protokoly
JM> a ze kazdy poskytovatel muze pouzit jiny (PPPoA, PPPoE...) Mate
JM> nekdo, prosim, zkusenosti s GTS?

Marne som sa v Havirove pokusal rozchodit pppoe a bridge rezim (co na
Slovensku davam vsade), u vas sa to neda, telekomunisti pouzivaju
pppoa. Ci je ina moznost, iny poskytovatel, to neviem.

--
Best regards,
 Lubor