cache vypisu adresare

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Říjen 11 19:24:31 CEST 2004

Jirka wrote:

> Zdravim,
>
> mam jiz delsi dobu problem s vypisem adresare. Mam FAT32 primountovanou jako
> vfat, kde mam adresar s vetsim mnozstvim dat (45GB celkem, 550 adresaru a
> cca 10 000 souboru). Kdyz do nej vlezu a dam vypis tak to trva tak 10-15
> sec kdy disk cte a pak vypise. Kdyz okno zavru a za 5 min do nej vlezu
> znova a dam vypis tak je to okamzite (zjevne to ma nekde v cache). Ovsem
> tak po hodine to z cache vypusti a vec se opakuje. Deje se to ve vsech
> aplikacich jak v oknech (kde) tak v konzoli v mc treba. Mam tedy dotaz
> [...]

	Nejake pripominky uz napsal p. P.Kankovsky. Ja bych uz jen pridal :
 Pokud Vam ten adresar (struktura) zije, pak nejaka cache je
_snad_i_na_zavadu_, nebot odrazi stav v case minulem. Pokud Vam ale
nezije moc a mate _prebytek_ sitove konektivity (cti
_sitova_karta_neni_uzke_hrdlo_ :-), tak bych TO resil pres kron a ls -R
na _zajimavy_bod_ (asi _mount_point_ :-). Ale TO Vas asi napadlo taky
:-).

	Ales