cache vypisu adresare

Jirka magovec na post.cz
Úterý Říjen 12 10:28:20 CEST 2004

Chlopcik Ales wrote:

> Nejake pripominky uz napsal p. P.Kankovsky. Ja bych uz jen pridal :
>  Pokud Vam ten adresar (struktura) zije, pak nejaka cache je
> _snad_i_na_zavadu_, nebot odrazi stav v case minulem. Pokud Vam ale
> nezije moc a mate _prebytek_ sitove konektivity (cti
> _sitova_karta_neni_uzke_hrdlo_ :-), tak bych TO resil pres kron a ls -R
> na _zajimavy_bod_ (asi _mount_point_ :-). Ale TO Vas asi napadlo taky
> :-).

Ne, ten adresar se tak casto zase nemeni. Nove veci se sem presouvaji treba
jen jednou denne. Pripadne vicero veci jednou za vice dni v noci, kdyz se
davkove zpracovavaji. Tedy cache by nebyla na zavadu (pripadne bych ji
rucne updatnul, kdyby to bylo opravdu potreba hned).

Ano, cron a jeho "pomoc" uz me napadla, ale tak trochu to povazuji za ne
uplne hezke "reseni" problemu a tak radeji nejdrive zkousim systemovejsi
metody odstraneni problemu, nez jeho zaplacnuti. ;-) Ale diky za radu,
mozna na to dojde...

Jirka