vpn klient, routovanie a connection tracking

Pondělí Říjen 11 23:45:38 CEST 2004

Zdravim,

obcas sa pripojim z domu do firemneho intranetu pouzitim vpn klienta. celu
firemnu siet (nielen intranet ale aj vonkajsie IP adresy) som si dal
lokalne naroutovat cez toto spojenie, aby som sa mohol z domu prihlasit aj
na stroje na ktore sa dostanem z firmy.

Problem je ten, ze uz existujuce spojenia do firemnej siete mi takto zacne
tiez tlacit cez VPN, zo zmenenou IP (na nat firewalle), takze vsetky
spojenia do firemnej siete mi spadnu a musim ich otvarat nanovo cez
VPN/intranet.

Existuje moznost prinutit system, aby si pri existujucich spojeniach
pamatal cez ktore rozhranie odchadzaju a nemenit to ani ked sa zmeni
routovacia tabulka?

nejakym sposobom naviazat existujuce spojenia na interface..
Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...