Mikrovlnne pripojeni...

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Říjen 12 14:46:15 CEST 2004

	Zapasim s podobnym...:-) Hlavne si nechte nekym, kdo rozumi
montazi zgomnout, zda-li mate dobre udelany svod, odpovidajici ohmaze,
utlum apod. - kdyz to videl profik u mne, malem ho trefilo... (a to
prosim instalovali borci, co pracuji ve firme, ktera to ma v popisu
prace)

	Predpokladam, ze jedete na WiFi nebo necem podobnem v 2.4GHz -
mne bylo tvrzeno, ze je to vlastnost... - dle vyjadreni budouciho meho
ISP bych to tak nevidel, pokud budete mit zajem, za cca mesic se mohu
sverit s novyma zkusenostma...