Mikrovlnne pripojeni...

Jiří Svoboda administrator na osoud.kva.justice.cz
Úterý Říjen 12 09:21:10 CEST 2004

>Dobry den,

>mam doma mikrovlnne internetove pripojeni a zda se mi, ze jeho kvalita
>neni dobra. Pri pingu na gateway v lokalni siti poskytovatele se mi >
>ztraci 4-35% paketu (vetsinou kolem 8%). Chci se zeptat, zda-li to je
>chybne poskytovana sluzba, nebo vlastnost tohoto druhu pripojeni. Diky
>moc za odpovedi.

>Jirka

V rámci volného pásma je těžké cokoliv garantovat, ale spojil bych se sposkytovatelem a žádal zlepšení služby. Problémů může být více, zisk antén / vzdálenost, zaplněna fresnelova zóna,  rušení v pásmu (nemusí být nutně jen fiwi (technologie breezenet umí pěkně potrápit)), případně "hardwerové" voda v konektoru a podobně... je težké nastínit možné problémy bez znalosti dané situace.

Jiří Svoboda
informatik
Okresního soudu Karlovy Vary
tel: 353 169 205 (295)