Slackware 10.0 antialiasing

Ren0 Hlaváček r-hlavacek na email.cz
Úterý Říjen 12 11:10:19 CEST 2004

Dobry den,
 rad bych se zeptal na jednu vec. Nainstaloval jsem si Slackware 10.0 a mam problem.
 Nejde mi vypnout v adresari /etc/profile.d/gtk+.csh a gtk+.sh antialiasing.
 V drivejsich verzich se antial. zapinal nebo vypinal konfiguraci techto souboru GDK_USE_XFT=0 nebo 1, ve verzi 9.0 i v 9.1 to fungovalo pro vsechny aplikace od gtk+2.0, ale i pro aplikace na qt. U desitky antialiasing vypnout timto nejde, jedine spravne reaguje mozilla-firefox, jinak nic. Pisma Type1 vypnout nejdou a bitmapovve fonty se vubec v nabidkach neukazuji.
   Myslel jsem si, ze chybu odstranim po vsech zaplatech, ale jaksi nic.
 Myslim si, ze by se to melo nahlasit jako chyba a nekdo by to mel vratit, tak jak to fungovalo driv.
 Rene Hlavacek

<b>BLESKOVÁ ZPRÁVA:</b> Chcete nakupovat elektro výhodněji? Více na www.eProton.cz