Doporucte ADSL modem...

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Úterý Říjen 12 12:14:45 CEST 2004

> no, to tedy nepotesi, ale alespon vim, na cem jsem...
> Predpokladam, ze to takto maji vsichni poskytovatele...
>
> Protoze se nechci vzdat toho, ze by mi vse ridil ten linux a ja
> se na nej mohl pripadne zvenku dostat (neni tam jeste nejaky
> dalsi NAT?), budu asi muset zakoupit PCI-USB kartu...

To si nepomuzete, dalsi NAT je na siti telecomu. V praze u jednoho zakaznika
provozuji PPPoE s bridgem (NAT je na linuxu), takze to urcite musi chodit,
nicmene je to jedna z prvnich instalaci adsl takze to ted uz muzou delat
jinak.

Tomu USB bych se vyhybal jak cert krizi, nejen ze si nevyresite tyhle
problemy, ale jeste si zadelate na spoustu dalsich.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo