Doporucte ADSL modem...

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Úterý Říjen 12 12:37:43 CEST 2004

Jan Marek wrote:

>Dobry den,

>no, to tedy nepotesi, ale alespon vim, na cem jsem...
>Predpokladam, ze to takto maji vsichni poskytovatele...
>
>Protoze se nechci vzdat toho, ze by mi vse ridil ten linux a ja
>se na nej mohl pripadne zvenku dostat (neni tam jeste nejaky
>dalsi NAT?), budu asi muset zakoupit PCI-USB kartu...
>
>K tomu mam jeste serii dotazu: chodi to nekomu pres USB? Chova se
>to jako standardni modem? Budu potrebovat najaky HW zavisly modul
>pro USB do jadra (viz napr. fxusb pro ISDN modem)?
>V Documentation/usb jsem nasel jen acm.txt, kde se o DSL vubec
> [...]
Nooo podle techniku to maji vsichni poskytovatele, neni to totiz vec ISP
ale CTe jak ma nastaveny svoje DSLAMy, pochybuju ze ma nekdo pro ADSL
jinou konfiguraci.

Ad linux a rizeni ... jiste, to prece neni zadnej problem ?? pokud
budete mit modem/router muzete skrz nej mapovat porty, pripadne si
nechat od ISP doroutovat verejne IP primo na Vas linux server (ja osobne
to takhle u jednoho zakaznika reseno mam). A funguje to bez problemu.

USB NEEEEEEEEE!!!! Sileny problemy, muzu vrele nedoporucit. Kdyz uz tak
jsem ted testovat D-Linka jako bridge do ethernetu, funguje perfektne.

L.