SATA, PATA a UDMA

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Říjen 12 15:10:56 CEST 2004

On Tue, 12 Oct 2004, Dan Ohnesorg wrote:

> No myslim ze NVidia cipset + promisacke SATA je skoro to nejhorsi, co
> Vas mohlo potkat. Asi pred 4 mesici jsem rozchazel takovou desku a
> nefungovalo tam kde co. Onboard sitovka = problem, sata = problem.

No nevim, rozhodne se nepovazuju za fandu ani Nvidie, ani Promise, ale co
jsem se setkal s NForce deskami a Promise SATA tak nemuzu rict, ze bych s
nimi mel nejak vyrazne vic problemu nez s ostatnimi.

ad obboard sitovka: je treba zkompilovat modul od Nvidie, karta nijak
zazracna neni, ale funguje dobre (navic rtl8139 se da sehnat uz i pod 100 Kc)

ad chipset a DMA na integrovanem PATA: je podporovnany nekdy od 2.4.23

ad Promise SATA: se soucasnym libata funguje bez problemu

-- Honza Houstek