SATA, PATA a UDMA

Martin Kourim martin.kourim na seznam.cz
Úterý Říjen 12 13:26:13 CEST 2004

Vypada to jako kdyby se pouzivalo ide_generic misto ide ovladace primo
pro vasi desku. Zkuste do /etc/mkinitrd/modules pridat na zacatek nazev
prislusneho modulu (asi amd74xx) a spustit
mkinitrd -o /boot/initrd.img-<verze>  (puvodni initrd.img si radsi
zazalohujte...)
Jde o to, aby se prislusny ovladac zavedl drive nez ide_generic.