Doporucte ADSL modem...

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Říjen 12 14:58:12 CEST 2004

POZOR! Dneska již na trhu není jen nabídka osazena DSLAMy ČTc... - ano
narážím na Telenor Networks, nesetkal jsem se s tím, jen upozorňuji, že
už to není B/W...

> budete mit modem/router muzete skrz nej mapovat porty, pripadne si
> nechat od ISP doroutovat verejne IP primo na Vas linux server
> (ja osobne
> to takhle u jednoho zakaznika reseno mam). A funguje to bez problemu.

	Můžete prosím blíže prozradit konfiguraci - topologii - a ISP?