Winbind? problem

Mirek Vasek vasek na hbnet.cz
Úterý Říjen 12 19:13:02 CEST 2004

Mam takovy problem:
mam pocitac se sambou pridany jako server do domeny WinNT
veskere sdileni a prava mi funguji podle mych predstav,
krome home adresaru..
Po upgradu z 2.2.neco na 3.0.6 vznikl problem s tim, ze linux
vidi nektere win uzivatele v UPPERCASE a nektere v lowercase
a jeste ke vsemu se to meni :( to by mi snad az tak nevadilo (UID
zustava stejne) ale aby meli uzivatele pristup do home adresaru
musi jejich nazvy byt UPPERCASE/lowercase v souladu s jejich uz. jmeny..
takze nejake napady odkud vykopat psa?

PS: wbinfo -u vraci korektni seznam uzivatelu se spravnou velikosti pismen..