ADMIN: co se spamem v konferenci

Pavel Benisek pavel.benisek na 3dgrafika.cz
Úterý Říjen 12 20:58:20 CEST 2004

On Thu 23. of September 2004 15:35, Petr Vileta wrote:
> Psal jsem, ze to tak moc nevadi, ale schvalne, kolik je vam let? Me
> je 48 a byl jsem vychovan tak, ze osobam starsim a osobam, ktere
> primo neznam se vyka az do doby, nez navrhnou tykani :-)

Prominte, za tuto reakci, ale proste mi to neda ;)
Predem upozornuji, ze chapu Vas postoj a i to ze to nemyslite az tak
uplne vazne a zaroven je mi jasne ze nepatrite do sorty lidi
popisovanych nize ale presto:

- velmi mi to pripomina chovani zaslouzilych komunistu/duchodcu, kteri
hrozne krici jak tu vsechno stoji za ho***, ale pritom nas do
soucasneho stavu dostali sami svymi +=40 lety vlady.

- v konferenci je asi opravdu zvykem si tykat i kdyz posledni dobou taky
obcas vyknu ... Samozrejme chapu, ze slusnost je slusnostm, ale proste
jsem to bral jako diskuzi mezi prateli, se kterymi si tykam...

Prosim berte to s humorem a NE osobne ... jen jsem mel nutkani reagovat.

Preji krasny den

--

Pavel Benisek
ePeople s.r.o.