Mikrovlnne pripojeni...

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Říjen 12 20:35:36 CEST 2004

Jiri Tyr wrote:

> A myslite, ze se svym stezovanim uspeju? Mam obavy, ze mi reknou ze s
> tim nic udelat nejde. Mohu v tom pripade zrusit smlouvu za poskytovani
> nekvalitni sluzby a pozadat o sluzby jineho poskytovatele? Je jasne, ze
> nevite jaka to je smlouva, jde o to, jestli obecne takovy postup muze
> byt aplikovan.

	A ta smlouva je uzavrena podle _obcanskeho_ nebo podle _obchodniho_
zakoniku ?
	Odpovidat nemusite (stejne nejsem pravnik :-). Tim jsem chtel pouze
ilustrovat, ze i _prehlednutelne_ detaily mohou byt vyznamne.
	Podminky odstoupeni jsou budto v te smlouve specifikovany, nebo se ridi
obecnymi podminkami dle zakona, respektive kombinace obojiho (viz vyse
:-).
	Avsak silne pochybuji, ze by jste mel ve smlouve uvedeny nejake spec.
parametry. Maximalne tak CIR (ci jaxesto jmenuje :-). Ale urcite tam
nebude PacketLoss. Takze Vam bezbude, nez budto sluzbu vypovedet
_bez_udani_duvodu_ a zkusit najit nekoho jineho (je-li) a nebo
_reklamovat_ a cekat, co se stane.

	Ales