Mikrovlnne pripojeni...

Jiri Tyr jiri.tyr na vslib.cz
Úterý Říjen 12 21:59:02 CEST 2004

Chlopcik Ales wrote:
> 	A ta smlouva je uzavrena podle _obcanskeho_ nebo podle _obchodniho_
> zakoniku ?
> 	Odpovidat nemusite (stejne nejsem pravnik :-). Tim jsem chtel pouze
> ilustrovat, ze i _prehlednutelne_ detaily mohou byt vyznamne.
> 	Podminky odstoupeni jsou budto v te smlouve specifikovany, nebo se ridi
> obecnymi podminkami dle zakona, respektive kombinace obojiho (viz vyse
> :-).
> 	Avsak silne pochybuji, ze by jste mel ve smlouve uvedeny nejake spec.
> parametry. Maximalne tak CIR (ci jaxesto jmenuje :-). Ale urcite tam
> [...]

Zkusim to reklamovat a kdyz nedojde k naprave, tak smlouvu vypovim.
Problem je v tom, ze jsem zaplatil instalaci zarizeni a ve smlouve je ze
zarizeni neni moje. Proto bych rad dostal penize zpet, nebo aby mi to
zarizeni nechali. Pri odstoupeni od smlouvy se plneni smlouvy vraci,
takze by to melo byt v poradku, ale nejsem si jisty a za pravnika se mi
penize taky nechteji utracet. Proste prekerni situace...