jak převést haldu jpg do jednoho PDF?

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Středa Říjen 13 10:23:14 CEST 2004

> 	convert *.jpg -adjoin -page 842x595 soubor.pdf
>
> v adresáři kde mám 240 *.jpg A4 (naležato, proto ty cifry) celkem 160MB mi v
> několika vteřinách sežere všecku paměť i swap (dohromady volného 1GB) a
> systém mi začne zabíjet co jej napadne pokud convert nezabiju dřív.

Varim trochu z vody, ze pomoci neceho podobneho prevadim tisky (PS)
z Woken do PDF s tim, ze umim spojovat tisky, ...

Hodit *.jpg do *.ps, pak na to postupne pouzit spojeni 2 ps
souboru (me na to funguje):
cp "$FILE1" "$NEWFILE"
echo >> "$NEWFILE"
echo "false 0 startjob pop" >> "NEWFILE"
cat "$FILE2" >> "$NEWFILE"

No a pak na to zkusit ps2pdf ci gs nebo neco takoveho.

Luf