Re: jak převést haldu jpg do jednoho PDF?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Říjen 14 02:38:58 CEST 2004

> convert *.jpg -adjoin -page 842x595 soubor.pdf
>
> v adresáři kde mám 240 *.jpg A4 (naležato, proto ty cifry) celkem 160MB mi
> několika vteřinách sežere všecku paměť i swap (dohromady volného 1GB) a
> systém mi začne zabíjet co jej napadne pokud convert nezabiju dřív.
Neodpovim na dotaz, ale neda mi to. Me to nepripada jako dobry napad prevest
vsechny jpg do jedineho pdf. Pokud to v jpg ma dohromady 160MB, pak vysledny
pdf bude mit neco kolem 1GB.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz