Poradte Tiskarnu.

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Říjen 13 16:54:24 CEST 2004

	Jejda, tak takové ceny jsou dávno minulostí... jednak ty 3k
stránek potvrzuji (sice je fakt, že toho DOMA zas tolik nepotisknu, ale
za 5 let jsem ještě toner neměnil... - odhadem už prolezlo 4.5k stran
(těch 3k je aproximováno při 5% pokrytí - to často neudělám)), jednak
ten toner (pokud během měsíce nevylítl, člověk neví, ropa je ropa:->)
stojí do 2.000,- IMHO i s DPH.

> i u tech nejlevnejsich laserovych tiskaren standardne PostScript
> L2. Funguje to skvele a cena jde od cca 4,5kKc.

	Tak to je podivuhodná informace... - spíše by mne zajímalo,
zda-li jste v Linuxu narazili v případě, že tiskárna umí "jen" PCL5 či
dokonce 6 => jste nucen to PSko přechroustat nějakým rastrovačem... - já
zatím ne, ale je fakt, že podobných tisků nemám ani polovinu.