Poradte Tiskarnu.

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 14 08:42:38 CEST 2004

Dd,

On Wed, Oct 13, 2004 at 04:54:24PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

diky za doplneni, uz jsem dlouho nekupoval toner pro HP :-)))

> 	Tak to je podivuhodná informace... - spíše by mne zajímalo,
> zda-li jste v Linuxu narazili v případě, že tiskárna umí "jen" PCL5 či
> dokonce 6 => jste nucen to PSko přechroustat nějakým rastrovačem... - já
> zatím ne, ale je fakt, že podobných tisků nemám ani polovinu.

Problem s rozrastrovanim PS na PCL[5,6] vetsinou neni, jde to
udelat GhostScript-em. Ovsem ja si vzdycky rikam: proc tim
zatezovat pocitac a navic tise predpokladam, ze ma tiskarna
nejake optimalizace a kdyz ji poslu rozumny PS, tak si ho
rozrastruje lepe, nez by to udelal GS (napr. protoze kdyz ji
poslu vektory, tak "spravi" okraje tim, ze ty body po okraji
srovna lepe, nez by to udelal GS. Ten treba nevi, jak to ta
tiskarna umi, tak to rozrastruje "obecne").

A pokud mate HP: jak to, ze tech tisku mate polovinu, kdyz temer
vsechny programy (snad vyjma dvipcl, jestli to jeste existuje)
tisknou do PS a pak je treba to prechroustat do PCL? Nebo mate
tiskarnu HP s PS?

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek