OT: INVEX a GNU/Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Říjen 15 10:28:30 CEST 2004

	A právě podpora značky je velmi podstatná část obchodování.

> Proc bychom se meli angazovat do komercnich veci. GNU/Linux
> nikoho moc nezivi, spise se nekdy stava pomuckou ke
> prosazovani komercnich zajmu. Co z toho budeme mit, ze bude

:-) Vás možná ne, mne (nás) ano a znám daleko více takových... Počuj
Kefalín, čo je to taký distributor Linuxu?

> To neresme, zkratka se smirme s tim, ze Invex se sam o sobe
> nestane hlasnou troubou GNU/Linuxu nebo obecne svobodneho
> softwaru. Budme radeji uzitecni tam, kde dokazeme pomahat a

	A proč to nepojmout naprosto jinak? Ostatně, své obchodní
know-how zde zamozřejmě zadarmo dávat nehodlám...

	Tím neříkám, že jsme na Invexu byli, naše řešení nejsou masový
krabice, ale zcela něco jiného a na zájem si rozhodně nemůžeme stěžovat.