ANNOUNCE: Hleda se programator

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Říjen 16 18:04:12 CEST 2004

> Zákon č. 435/2004 Sb. § 139 odst. 1 písm. b) :
>
> Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že zprostředkuje zaměstnání bez
> povolení nebo jiným způsobem poruší při zprostředkování zaměstnání tento
> zákon.
Jako zivnostnikovi mi to neda, abych si take nerekl svoje ;-)
Pokud firma F si najme napriklad spravce site zivnostnika Z a ten tam bude
dochazet na 8 hodin denne a nebude delat pro nikoho jineho, je to Svarc
system=nezakonne.
Pokud firma F najme jako spravce site zivnostnika Z a ten tam bude dochazet
na 8 hodin denne a po skonceni smeny bude delat u dalsi zakazky ve vlastni
rezii, napriklad opravovat pocitace, prodavat sve programy, bude pracovat
jako externi programator pro dalsi firmu XY, tak se o Svarc system nejedna.
Na zivnostnika se totiz (zatim a nastesti) nevztahuje Zakonik prace a tudiz
muze pracovat 16 hodin denne, pak se svalit a 8 hodin spat.
Tedy jeste jednou. Pokud bude zivnostnik (OSVC) pracovat alespon pro dve
firmy, nebo pro jednu firmu a par nahodnych zakazniku, pak to neni
nezakonne. I kdyz prace pro firmu muze splnovat vsechny znaky HPP, pokud
delam jeste pro dalsi, muze mi Zivnostak, Pracak a cela statni sprava vlezt
na hrb.
Loni jsem delal pro jednu akciovku. Chodil jsem tam na 6 hodin denne jako
programator a fakturoval mesicne porad stejnou castku. Mohlo by se tedy
zdat, ze jsem byl na "Svarcu". Jenze ja muzu prokazat, ze krome teto hlavni
zakazky jsem mel jeste dalsich 50 jinych zakazek, jako napriklad prodej HW,
odvirovani pocitacu, reinstalace Windows, vytvoreni webovych prezentaci atd.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz