ANNOUNCE: Hleda se programator

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Říjen 17 15:27:09 CEST 2004

Petr Vileta wrote:
> Jako zivnostnikovi mi to neda, abych si take nerekl svoje ;-)
> Pokud firma F si najme napriklad spravce site zivnostnika Z a ten tam bude
> dochazet na 8 hodin denne a nebude delat pro nikoho jineho, je to Svarc
> system=nezakonne.

A nezáleží ono při tom také na tom, čím se zabývá ta firma F? Pokud je
to velká autoopravna (neposkytuje žádné počítačové služby svým
zákazníkům), tak je to v pořádku, ale hostingová firma by měla mít svého
zaměstnance jako administrátora?

> [...]
> rezii, napriklad opravovat pocitace, prodavat sve programy, bude pracovat
> jako externi programator pro dalsi firmu XY, tak se o Svarc system nejedna.
> Na zivnostnika se totiz (zatim a nastesti) nevztahuje Zakonik prace a tudiz
> muze pracovat 16 hodin denne, pak se svalit a 8 hodin spat.
> Tedy jeste jednou. Pokud bude zivnostnik (OSVC) pracovat alespon pro dve
> firmy, nebo pro jednu firmu a par nahodnych zakazniku, pak to neni
> nezakonne. I kdyz prace pro firmu muze splnovat vsechny znaky HPP, pokud
> delam jeste pro dalsi, muze mi Zivnostak, Pracak a cela statni sprava vlezt

No, takže když si ten živnostník sežene velkou zakázku, která ho pohltí
na celé dva měsíce, takže všechny ostatní zakázky v tu dobu odmítne, tak
jedná nezákonně? To je mi nějaké divné.

Hanka