ANNOUNCE: Hleda se programator

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Říjen 17 16:06:27 CEST 2004

> A nezáleží ono při tom také na tom, čím se zabývá ta firma F? Pokud je
> to velká autoopravna (neposkytuje žádné počítačové služby svým
> zákazníkům), tak je to v pořádku, ale hostingová firma by měla mít svého
> zaměstnance jako administrátora?
Ale vubec ne ;-) Pokud maji nejake jine zamestnance (krome nanagoru), treba
webdesignery, montery siti, telefonisty na hotline... tak to je OK. Prusvih
je, kdyz firma F ma reditele a sekretarku, kteri jsou navic manzele a pak uz
jen externisty.

> No, takže když si ten živnostník sežene velkou zakázku, která ho pohltí
> na celé dva měsíce, takže všechny ostatní zakázky v tu dobu odmítne, tak
> jedná nezákonně? To je mi nějaké divné.
To take ne. Ale kvuli vrozene stupidite vsech statnich uredniku je prozirave
mit dalsi zakazky alespon v obdobi jednoho roku. To uz ukecate :-) Dokonce
se da ukecat i to, kdyz sice zcela zretelne pracujete na "Svarc", ale za ten
rok zmenite "zamestnavatele". Delaji to takhle stavebni firmy, ze se dve tri
domluvi mezi sebou a behem roku si navzajem "vymenuji" zve "Svarc" zedniky.
Ten zednik-zivnostnik pak muze prokazat, ze behem roku pracoval pro dve,
tri, ctyri... ruzne firmy, takze pracuje sam za sebe :-)))
No jo, dokud bude Svarc system u nas nezakonny (coz je hovadina, v USA tuhle
"nezakonnost" neznaji) a dokud nepujde zamestnance jednoduse propustit, kdyz
neni delsi dobu pro nej prace, tak to budou lide obchazet. A je to tak
spravne.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz