Notebook - nefunkční klávesnice pod linuxem

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Říjen 18 09:05:10 CEST 2004

Zrádec všichni,

V práci jsem vyfasoval nový notebook ACER TM 542LMi.
PROBLÉM:
Když nabůtuju live distro vše je OK, klávesnice reaguje (num lock, caps lock
blikají, když na ně klepu)

Distribuce bůtuje.... až se objeví:
Preparing and configuring other hardware [OK]
Každopádně od této chvíle klávesnice nefunguje.

Testoval jsem to na:
1) MDK10.1 Community - klávesnice přestane fungovat když najedu do druhé
části instalátoru po potvrzení licenčních podmínek.

2) PHP solution LIVE (1/2004) - to samé

3) HAKIN9 Live - to samé

4) MDK9.1 Chip CD - v grafické instalaci při výběru language už nefunguje

5) DANIX Live linux mě uklidnil, funguje jak KBD tak touchpad

Můžete mi prosím někdo říct, "where is trouble".

zkoušel jsem různý přepínače jádro text, noapic, apod bez úspěchu.

Goglil jsem, nevgoglil.

Prosím help, rád bych na noťasi KBD používal - zdá se mi to docela praktické
- hlavně v konzoli.

Jinak myší jsem za ten víkend oklikal úplně všechno :)

Díky za tipy, Dejma.

PS: Hlavně, že jsem si vybíral ntbk, aby mi v něm bez problémů fachal linux
:(