Notebook - nefunkční klávesnice pod linuxem

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Říjen 18 10:11:25 CEST 2004

Se stejným problémem s vytuhnutím klávesnice jsem se na notebooku také
setkal, konkrétně se SystemRescueCD a Slaxem. Jal jsem podezření, že se
tak děje po detekci myši. Se SystemRescueCD mi pomohlo zakázat detekci
hardware. Jestli to bylo opravdu detekcí myši jsem již nezjišťoval...

Slávek.