Synaptics touchpad, externi PS/2 mys a spoluprace v XOrg?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Říjen 18 16:21:13 CEST 2004

Milan Svoboda wrote:
> Dobre poledne,
>
> mohl by me nekdo prosim odkazat na zdroj kde bych nalezl
> postup konfigurace $SUBJ?
> Jde mi o to aby kdyz pripojim externi mys (jedna se o notebook)
> bylo mozne s touto mysi ovladat kurzor.
>
> Jako defaultni je nastaven touchpad s Synaptics ovladacem a funguje
> k naproste spokojenosti.

Nakonfigurujete si dalsi input device (treba "Mouse1"), pridate
na patricna mista a povolite volbu "AllowMouseOpenFail" (aby to
fungovalo i kdyz tam ta mys nebude).

Pripadne zkuste pouzit nejake klikaci rozhrani (xf86cfg).

Presneji Vam to popsat(opsat) nemuzu, notebook s touto konfiguraci
mam doma.

Roman DAVID