Synaptics touchpad, externi PS/2 mys a spoluprace v XOrg?

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Pondělí Říjen 18 23:33:49 CEST 2004

On 18/10/04 03:30 -0700 or thereabouts, Milan Svoboda wrote:
> Dobre poledne,
>
> mohl by me nekdo prosim odkazat na zdroj kde bych nalezl
> postup konfigurace $SUBJ?
>
> Jde mi o to aby kdyz pripojim externi mys (jedna se o notebook)
> bylo mozne s touto mysi ovladat kurzor.
>
> Jako defaultni je nastaven touchpad s Synaptics ovladacem a funguje
> k naproste spokojenosti.
>
> Za jakekoliv informace tykajici se $SUBJ budu velmi vdecen.

http://t41.zdenda.com/#tp

sice to je na USB mys a touchpad, ale treba to pomuze

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky