prepinani klavesnice v KDE

roman.fiala na email.cz roman.fiala na email.cz
Pondělí Říjen 18 17:01:46 CEST 2004

Diky za nakopnuti, je to tak. Musi se pridat link v adresari /usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules ze souboru xorg.lst na xfree86.lst, pak uz jdou videt v Control Centru / Regional & Accessibility / Keyboard Layout vsechny klavesove mapy. K tomu "err": taky mi to psalo, dokud jsem si nevsiml, ze tam nemam vybrany Keyboard model. Po jeho zvoleni uz se tato hlaska neobjevuje.

Roman

OBCHODNÍ-DŮM.cz: domácí spotřebiče a elektronika za nízké ceny, s pohodlnou dopravou až do domu, klidně i večer. Objednávky i telefonicky.
www.OBCHODNI-DUM.cz