Zaheslovanie GZIP archivu na sposob WinZIP, pripadne ine kryptovanie suboru

icaplovic na gamo.sk icaplovic na gamo.sk
Pondělí Říjen 18 17:10:57 CEST 2004

        Dobry den, hladam riesenie na jednoduche zabezpecenie suboru
(archivu), potrebujem ho prenasat cez FTP, pripadne cez SFTP cez Internet
a rad by som ho prenasal a ukladal zakryptovany.
Predstavoval by som si nieco na sposob hesla vo WinZIP, kde je pri pouziti
dlhsieho hesla relativne slusna ochrana spakovanych dat.
        Zatial sa mi nepodarilo najst nieco rozumne.
        Pripadne ak niekto mate skusenost s nejakym relativne jednoduchym
kryptovanim suboru, tak aby ho nasledne bolo mozne dekryptovat aj na
Windows stroji, uvitam nejaky tip.

Dakujem,

Ivan Caplovic