Zaheslovanie GZIP archivu na sposob WinZIP, pripadne ine kryptovanie suboru

hondza trustworthy_devil na centrum.cz
Pondělí Říjen 18 17:18:54 CEST 2004

On 2004-10-18; 17:10:57, icaplovic na gamo.sk wrote:
>         Dobry den, hladam riesenie na jednoduche zabezpecenie suboru
> (archivu), potrebujem ho prenasat cez FTP, pripadne cez SFTP cez Internet
> a rad by som ho prenasal a ukladal zakryptovany.
> Predstavoval by som si nieco na sposob hesla vo WinZIP, kde je pri pouziti
> dlhsieho hesla relativne slusna ochrana spakovanych dat.

Vim, ze ted mi budete nadavat, ale doporucoval byl GnuPG. Zprvu vas to bude
stat trochu vic casu, ale pak nebudete litovat. (existuje i pro window$).

pouzijete trubku:
    tar czf - adresar | gpg -e -r klic > file.out

http://www.gnupg.org

--
hondza <trustworthy_devil na centrum.cz>
,,Jak si spolehlive oznacim vadny blok na HDD?``