Jak poznat odpojeni usbserial?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Říjen 18 22:30:49 CEST 2004

Zdravim,
kdyz otevru /dev/ttyUSB0 a vytahnu usb kabel, pokus o zapis vrati ENODEV.
Pokud ale pred zapisem kabel vratim zpatky, zarizeni se zdetekuje, ale
jako /dev/ttyUSB1. Zrejme proto, ze filedeskriptor je stale otevreny na
ttyUSB0.
Jak poznam, ze se zarizeni odpojilo, abych mohl dat close? Zkousel jsem
select, neblokujici read ve smycce, nic. ENODEV mi vrati pouze write,
coz neni prilis sikovne.

Je nejaka jina moznost, jak pokracovat, "jako by se nic nestalo"? Napada
me zapamatovat si pri otevreni adresu na USB sbernici/VID/PID a pri
reopenu si najit spravne ttyUSBx, ale moc se mi to nelibi.

Zkouseno s jadry 2.6.3, 2.6.8.

La'd"a