Jak poznat odpojeni usbserial?

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Středa Říjen 20 11:50:51 CEST 2004

Ahoj,
  sam presne nevim jak to chodi, ale hral jsem si nedavno s
fotakem a iriverem na usb a pokud pouzivas jako ja (fedora c1)
hotplug, tak se koukni do /etc/hotplug a najdes skripty, ktere
jsou spousteny vzdy kdyz pripojis a nebo odeberes neco z pocitace
a tedy i z usb.
Velmi pravdepodobne se spusti /etc/hotplug/usb.agent s akci "add"
nebo "remove" ktery, pokud ho najde, spusti skript
/etc/hotplug/usb/<jmeno_driveru_ktery_pouziva_prave_pripojeny_hw>

V mem pripade slo o usb storage takze jsem si tam dal skript
[sima na simn usb]$ cat usb-storage
#!/bin/bash
cd /etc/hotplug
. hotplug.functions

mesg ahooooooj delam $ACTION s $PRODUCT $TYPE $INTERFACE s $DEVICE !
mesg $DESCRIPTION
sleep 5
[sima na simn usb]$ pwd
/etc/hotplug/usb

ktery jen vypsal do /var/log/messages parametry ktere lezou do skrptu.
Cele se to da online sledovat na konzoli pomoci
tail -f /var/log/messages

V mem pripade jsem pokracoval v pridani 4 radku
device iriver {
    partition 1
    match   hd "MK2004GAL"
}
do souboru /etc/updfstab.conf.default , aby se mi iriver mountoval do
/mnt/iriver, ale to uz se seriovym portem nesouvisi ;)

snad to trochu pomuze
Do /etc/hotplug/usb/ by se dal dat skript ktery automaticky vse zaridi :)

hezky den
Sima