Spoluprace na projektu - antispam

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Úterý Říjen 19 10:41:11 CEST 2004

Quoting Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz>:

> No tak jinak :-)
> Mam server, kde bezi 15 domen 2.radu a kazdy majitel domeny ma naprosto jine
> pozadavky na filtrovani spamu. Zkousel jsem se di vat na Spamassign, ale to
> na RH7.3 proste nenaroubuju, protoze to vyzaduje nejakou novou knihovnu a
> par lidi me od toho zrazovalo (a dost durazne). Pak jsem se dival na milter,
> ale taky tam bylo neco, co proc jsem to nemohl pouzit, tusim, ze mu vadil
> zase muj starsi sendmail nebo co.
> Jinymi slovy receno, kvuli nasazeni spamfiltru nehodlam menit operacni
> [...]

Vše, co jsem potřeboval pro zprovoznění SA na RH 7.3, jsem stáhnul v RPM
balíčcích odtud:
http://dag.wieers.com/home-made/apt/
Otázka půl hodiny...

Doporučuji, aby jste místo naslouchání radám od lidí, co radí evidentní nesmysly
a vymýšlením kola napnul své úsilí směrem k systémovému řešení, tj. nasazení
ověřeného a funkčního programu a osvěty mezi uživateli, jak správně dané řešení
použít.

L. K.

--
DVD Linux