OT podruhe: kernel-sourcecode k FC3 Test3

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Říjen 19 17:13:22 CEST 2004

On Tue, 19 Oct 2004, Miloslav Trmac wrote:

> To znamenalo to `Nenajdete' vyse. Je to umyslna zmena.

Jsem slepec. Ja jsem totize ve spec souboru prehledl

%define buildsource 0

a v tom je kamen urazu. Hledel jsem na to tak dlouho, ze mi to nedoslo. Uz
abych si vybral dovolenou...

> rpmbuild -bp

Jasne.

Omlouvam se za hloupy dotaz.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...