Samba a domena

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Říjen 20 02:47:05 CEST 2004

Matejcek Petr wrote:

> [...]

<CUT/>

> je tam :
>
> preferred master = True
> domain master = True
>
> predpokladam ze je to to same nabo snad ne?

	Nemusi. Uz si nevzpomenu, kde TO bylo, ale v nekterem konfiguraku se mi
silne vymstilo (dva dny hledani :-), kdyz jsem nedodrzel
_klicove_slovo_. _True_ neni totez co _Yes_. Ale fakt uz nevim, jestli
TO bylo v sambe. Zkuste dodrzet TO, co pise man (Yes).

	Ales