Samba a domena

l. vlcek l.vlcek na noel-plus.cz
Pátek Říjen 22 08:55:13 CEST 2004

Matejcek Petr napsal(a):
> v smb.conf jsem nasel
>
>  dns proxy = No
>  wins support = yes
>  dns proxy = yes
> to asi neni uplne v poradku ze?  jak by to melo sparvne byt? je treba
> nekde rucne editovat nejaky konfigurak DNS serveru a pridat tam nazev
> pocitace kde je samba?  pripadne jak ?

Jaxe to vezme.
prvni radka rika, ze nechci pouzit DNS proxy
druha rika, ze "nahodim" pouzivani wins serveru, coz neni nic proti
nicemu, melo by vse fungovat.
treti radka rika, te chci pouzit dns proxy. Zrusim tim nastaveni z prvni
radky. Rikam tim wins serveru, ze ma pouzit dns pro rozliseni jmen,
ktera nema ve wins. Tot vse.

tak, ted jsem si znova precetl, na co jste se ptal v puvodnim dotazu.
Je trosku slozitejsi, nez tady resime. Stroj by mel byt pridan do
seznamu v (typicky) smbpasswd jako trusted.
Opravdu doporucuji alespon prolistovat drive citovanou knihu. Skoro
vsechno, co je uvedeno o prihlasovani k domene plati, plati skoro
vsechno o nastaveni klienta WinNT4. WinXP jsou "pokracovatelem" NT4 a
filozofie fungovani (alespon z tohoto pohledu) je bud stejna, nebo
alespon hodne podobna.
Kniha je opravdu dobre napsana.
Treba se doberete reseni drive, nez prostrednictvim jednodeni obratky
dotaz-odpoved. Vyskytuji se u pocitace vzdy jen rano, pak odchazim do
terenu resit problemy "jineho druhu". A nikdo jiny (zda se) zatim
neodpovidal.

> diky PM
rado se stalo.

--