dhcp server a prirazeni verejne adresy X.X.X.X/32 v soukrome siti

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Říjen 20 08:29:11 CEST 2004

David Rohleder wrote:

>Jeste to chce vysvetlit o co jde. ISC DHCP nema zadne omezeni na typ
>adresy. Konkretni priklad?

Beru svuj dotaz zatim zpet, cetl jsem nedostatecne dokumentaci
k isc dhcp serveru, prehledl jsem volbu subnet-mask. Myslel jsem,
ze server prirazuje vzdy masku uvedenou v deklaraci subnet.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711
tel (mobil):    775046246