dhcp server a prirazeni verejne adresy X.X.X.X/32 v soukrome siti

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Říjen 22 08:27:30 CEST 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> Hezky den,
>
> existuje nejaky dhcp server, pomoci ktereho bych mohl
> prirazovat klientum verejne adresy v soukrome siti?
>
> Traverzuji verejne IP soukromou siti a tak potrebuji
> prirazovat adresy typu X.X.X.X/32.

neni problem
ale nejak nechapu prideleni adresy s maskou /32

ve skutecnosti neni taky problem pokud existuje jina ip
ktera by se nachazela v ethernet subnetu
a tato byla pouzita pro transport takove /32 adresy

jeli ale pouze /32 adresa jak to ma prosimte routovat?

i point to point spojeni potrebuje jineho spojeni pro prenos