Zaplava e-mailu pro user unknown

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Říjen 20 09:02:09 CEST 2004

Pavel Kankovsky napsal(a):

>Pak se nesmite divit, ze se strhne naproste bozi dopusteni, kdyz nekdo
>zacne blbnout (nekdo je obvykle pocitac infikovany nebo posedly
>spammerem).

Nekdy tam jsou dulezite informace, treba ze pani vedouci nekdo poslal
10Mb prilohu a neprosla.

>Existuje takova vec, jmenuje se log. Obvykle se tam da najit odkud ty
>zpravy prisly a dalsi informace, ze kterych lze vysledovat, kdo ty dopisy
>namnozil.
>
><ironie>Tyhle logy jsou vubec strasne zajimave. Vsem doporucuju se do nich
>jednou za cas podivat.</ironie>

<ironie>http://hackles.gnu.cz/strip.php?strip=2</ironie>
Dobre, koukla jsem do logu, precetla nekolik manualu, trosku vic tomu
rozumim, ale mam stale nejake nejasnosti:

Je mozne zakazat double-bounce pro neznameho uzivatele? To jsem v
manualu nenasla (nebo nepochopila)
a moc by se mi to hodilo.

Moc Diky
--Katerina Bubenickova